Pagina's

zaterdag 27 november 2010

Sizzix klokstans met meerdere mogelijkheden

Hallo allemaal,

Ik ben aan de slag geweest met de Sizzix stans en wil jullie laten zien dat je er niet alleen een gewone klok van hoeft te maken.
 Deze klok heeft een klepel die ook echt heen en weer kan.
Ik heb hem bevestigd met een brad.
Ook heb ik de mallen van joy gebruikt .
 Hier heb ik een kerstversiering gemaakt op de ondergrond van de stans .
Deze heb ik 2x gestanst en op elkaar geplakt, zodat je een dubbel effect krijgt.
Verder versierd met bloemen blaadjes (crealies) en sneeuwsterren(cuttlebug mal)
Zo zie je dat de klok meerdere mogelijkheden heeft en altijd wel ergens voor te gebruiken is.
Fijn weekend allemaal

Groetjes Patricia

1 opmerking:

  1. heel leuk
    en een heel goed idee
    wanneer geef je een workshop
    da s zo gezellig
    freubel groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen