Pagina's

vrijdag 7 januari 2011

Edwin loves Tilda.


Ik heb een schilderijtje gemaakt.
Het lijstje was donkerbruin, ik heb het geverfd met plakkaatverf, niet dekkend, het bruin komt er nog een beetje doorheen.
De randen heb ik bewerkt met distrees-inkt.
Het papier is van Magnolia.
Het hart is een multiframe van Nellie Snellen, ik heb er een rand omheen gehaakt.
De bloemblaadjes zijn creatables van Marianne Design.
De kleine bloempjes zijn gemaakt met een bloemenpons.
Het hart in de hoek heb ik ook zelf gehaakt.
Verder heb ik nog roosjes, pareltjes en hoekjes op de lijst gebruikt.
De stempels zijn van Magnolia en ingekleurd met de Derwents.



Liefs Jolande.

1 opmerking:

  1. wat een kunst echt heel erg mooi gemaakt
    schitterend
    lieve freubel groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen