Pagina's

zondag 29 mei 2011

Hallo allemaal,

Heeft wat moeite gekost ( blogger werkte weer niet mee), maar vandaag wil ik jullie iets laten zien met een knipoog naar het verleden.
Toen ik jong was-)), was dit een gebruikelijk verjaardagscadeautje.
Een kop en schotel, opgemaakt met bonbons.





Heb er een klein ander jasje van gemaakt met gebruik van de scor-pal,scrappapier van Maja, brushed corduroy distressinkt, wat roosjes, dit alles verkrijgbaar bij hobbystunter.
Miniatuurlepeltjes komen uit m`n privecollectie, zo ook de zeepbonbons.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne zondag allemaal.
Groetjes,
Elma

2 opmerkingen:

  1. Vind het echt heel erg leuk. Leuk om cado te doen.
    Kan voor vele doeleinden gebruikt worden
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super idee! En erg leuk gemaakt! Ik herinner me de kop en schotel met bonbons ook heeeel goed!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen