Pagina's

dinsdag 3 mei 2011


Wat zijn er toch veel leuke plaatjes in omloop. Deze is er ook weer zo eentje. Lekker vintage en een superlief meisje. Ik kon deze sticker niet in de winkel laten liggen.
Ik heb er weer een randje om gehaakt en het plaatje op Maja Design papier gezet. Een paar bloemen en een lintje erbij en de kaart is weer helemaal af.

Zaterdag was ik nog even in de winkel en wat zag ik??? Alweer van die leuke plaatjes, dit keer op vellen (dus geen stickers) van Marianne Design.




Ik vind ze helemaal super en ik heb dan ook van ieder vel er wel een aantal meegenomen (ik kon het echt niet laten). Zodra ik er eentje af heb zal ik 'm hier plaatsen.
Gelukkig heeft José er genoeg op voorraad, dus hou je hier ook van zou ik zeker aanraden om er een aantal aan te schaffen.

Veel knutselplezier,
Henriëtte






1 opmerking:

  1. Echt heel mooi!

    Pff en die vellen moet ik maar niet te lang naar kijken... is slecht voor de portomonnee ;-)

    groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen