Pagina's

vrijdag 10 juni 2011

Hartjes doosje.

Dit keer heb ik een hartjesdoosje gepimpt, te koop bij Jose in de winkel.

Papier is van Maja Design, het rozenpapier vind ik zo mooi, deze kleur heeft Jose niet meer, maar wel andere mooi kleuren.
Langs de rand van de deksel heb ik kant geplakt.

Voor het hart heb ik een Cheery Lynn Designs ( Heart to Heart Doily) gebruikt.
De takjes en rozen zijn gemaakt met creatables, de randen heb ik bewerkt met crackle paint.
De randen van de kleine roosjes heb ik bewerkt met inkt.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
Pareltjes op nylondraad.
Parelkraaltjes en een vlindertje.

Groetjes Jolande.

6 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer MOOI gemaakt Jo!!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Jolande,
    Waar kan ik dat doosje vinden? Waar moet ik dan onder zoeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Helga.

    Ik kan het doosje ook niet vinden op de site, maar als je Jose mailt en uitlegt dat je het hartjesdoosje zoekt wat ik heb gebruikt, kan zij je vast verder helpen.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige doosje heb je gepimpt! Prachtige kleur en super mooie details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Met welke lijm wordt het hart met kleine hartjes erop geplakt?
    Gr.
    Marleen Verschoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Marleen, ik heb het hart met glossy accents op geplakt, dit kan je makkelijk doseren, de kraaltjes heb ik er ook mee opgeplakt, het is ook leuk spul als je een glimmend laagje wil aanbrengen, en handig als je kleine bloemetjes op wil plakken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen