Pagina's

woensdag 3 augustus 2011

Nieuwe etalage

Vandaag wordt de etalage weer vernieuwd. Dit keer is het thema sport.


Het borduurpatroon komt uit een hobbyjournaal. Welke weet ik niet meer, want ik knip de patronen er altijd uit om te bewaren.
De grote cirkels heb ik gedaan zoals op het patroon stond, de kleine gele heb ik veranderd zodat het tennisballen lijken.
Het plaatje is van een knipvel.
In de winkel zijn heel veel verschillende soorten knipvellen te koop. Ook borduurgaren is er in hele mooie kleuren.
Om de randen heb ik touw geknoopt.
Kom gezellig naar de winkel om de etalage te bewonderen en vergeet dan niet naar binnen te gaan. Er is een groot assortiment aan leuke spullen en de koffie staat klaar.

Groetjes Henriƫtte

1 opmerking:

  1. Je kaart is prachtig. En de etalage was vlgs mij toch pas verniewd??
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen