Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

Schuifkaart

Iedere donderdag ochtend hebben we een gezellige knutsel-ochtend met een klein groepje.
Afgelopen donderdag had Jose mallen meegenomen waar je een schuifkaart mee kan maken. Ik had dat nog nooit gedaan, maar wat LEUK is dat zeg!! Helemaal niet moeilijk.






Het heeft de maat van een gewone rechthoekige kaart alleen bestaat deze uit 4 lagen basiskaart (te maken volgens de mal) en daar weer scrappapier op verwerken.
De stempel zag ik in de winkel liggen en moest ik gewoon hebben want de kaart die ik wilde maken was voor een huwelijk en daar had ik dus geen stempel voor. Deze is ingekleurd met derwent potloden. Het hart daaronder heb ik met een Doily Lace hart gestanst en daarna er ook nog mee geëmbost. Lekker veel bloemen en swirls gestanst met een Magnolia-stans en klaar is de kaart.





Zo zie de kaart er opengeschoven uit. De stempel die ik heb gebruikt is van TPCstudio. Een hele leuke sheet met erg veel tekstjes erop.
Ik heb die ochtend ook gelijk nog een schuifmal (Nellie Snellen) meegenomen. Heb er helaas nog niet mee kunnen werken, maar als ik er een kaart mee heb gemaakt laat ik 'm weer gezellig zien.

Knutselgroetjes en tot de volgende keer
Henriëtte

2 opmerkingen: