Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Vintage

Weer tijd voor een vintagekaart.


Deze kaart is gemaakt van alleen maar cardstock.
De achtergrond is geëmbost met een Designable-mal van Marianne Design en bewerkt met Frayed Burlap en daarna heb ik er een cirkel met een spellbinder in gemaakt.
Hier heb ik een 3d plaatje achter geplakt. Het vel is van een serie van vorig jaar volgens mij ook van Marianne Design.
Verder heb ik allemaal creatables van Marianne Design gebruikt.
De bloem heb ik eerst geëmbost en bewerkt met distress-inkt waarna ik 'm heb uitgeknipt. Daaroverheen zit dezelfde bloem, alleen nu gesneden zoals de mal gebruikt hoort te worden. Het hart hoort ook bij dezelfde set.
De blaadjes zijn ook bewerkt met distress-inkt Frayed Burlap. Ook het hart is gemaakt met een creatable en weer bewerkt met Frayed Burlap.
Alleen de vlinder is gemaakt met een pons van Martha Steward.
De hoekjes zijn heel licht van gewicht en dus ideaal voor kaarten.
Een heel fijn kantje maakt voor mij de kaart helemaal af.
Alle materialen voor deze kaart heb ik in de winkel gekocht.
Is het niet op voorraad, gewoon vragen, waarschijnlijk kan het wel weer besteld worden.

Groetjes Henriëtte


1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Henriette! Ik vind deze stijl zo ontzettend mooi.

    Fijn weekend,
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen