Pagina's

woensdag 21 september 2011

Mini workshop.

Donderdagochtend 29 september geef ik bij jose in de winkel een mini-wokshop, tegen een kleine vergoeding.
Het begint 9.30 uur en je mag aanschuiven als je het gezellig vind om mee te doen.
Hier een glimp van wat we gaan maken.
Ik hoop jullie donderdag 29 september te zien en er samen met jullie een gezellige ochtend van te maken.



Ik heb ook nog de special edition van Magnolia, die alleen José te koop heeft ingekleurd.
Ze is zo leuk en veelzijdig om te gebruiken, de Tilda met rood jurkje heb ik voor een kerstkaart ingekleurd, de strikjes op de cadeautjes heb ik bewerkt met de lijmpen en glitters.

Groetjes Jolande.

1 opmerking:

  1. Stempels zien er heel leuk uit
    En veelzijdig kan je ze gebruiken
    Mooi zo verschillend ingekleurd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen