Pagina's

maandag 3 oktober 2011

Beterschap


Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie dit beterschaps kaartje laten zien. En hoe toepasselijk, want de griep heeft me al 3 dagen te pakken :-(
Ik heb voor dit kaartje nurse Tilda gebruikt uit de Winner takes it all collection, deze is bij Jose in de winkel nog verkrijgbaar.
Tilda is ingekleurd met distress inkt op Cotman 190 grams papier. Ik heb de volgende kleuren distress inkt gebruikt:
- tattered rose (gezicht, armen en benen)
- vintage photo (gezicht, haren, schoenen)
- worn lipstick (wangen)
- antique linen (onderlaag haar, sokken en papieren)
- weatered wood (spuit en flesje)
- barn door (alle rode accenten)
- pumice stone (schaduw jurkje)
De tekst stempel is van different colours en is gestempd met walnut stain en de randen zijn bewerkt met de blendingtool.
De swirl, blaadjes en het kleine label zijn van Magnolia en tevens bij Jose verkrijgbaar.

Fijne dag allemaal,

Groetjes Hélène

2 opmerkingen:

  1. Hi Hélène, wat een supermooie kaart en wat vervelend dat je de griep te pakken hebt meis. Dit kaartje is inderdaad dan wel toepasselijk en ik hoop dat je snel weer beter zult voelen. Dit kaartje moet daar zeker aan bijdragen denk ik. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW!!! GORGEOUS!!! I love the coloring and the shape of this card. Beautiful details. I love it!
    Hugs,
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen