Pagina's

woensdag 2 november 2011

Kerstkaart

Vandaag maar weer eens een kerstkaart.
Ik heb papier gebruikt van Making Memories van de serie Noël. Een hele mooie papierlijn waar Jose nog papier van in de winkel heeft.
Het plaatje is van een vel van Marianne Design. Zo'n lief meisje.
Ik heb een Nestabilitie gebruikt om het plaatje rond te maken.
Ook voor de tekst heb ik een nestabilitie gebruikt en wel labels sixteen.
De kerststerren en de hulstblaadjes zijn gemaakt met een Nellie Snellen-pons. De kerststerren pons je niet alleen, maar met de bijpassende embos-pons embos je ze ook. Dat geeft een heel erg mooi resultaat.
Verder heb ik de kerststerren bespoten met glimmermist Iridescent Gold (is jammer genoeg niet goed te zien op de foto).
Zo, op naar de volgende kerstkaart want mijn voorraad is nog niet compleet.

Groetjes en een fijne dag verder,
Henriëtte

2 opmerkingen: