Pagina's

zaterdag 19 november 2011

Vintage kerstkaart

Ik ben druk aan het kerstkaarten maken.
Over ruim 5 weken is het alweer zover en van tevoren worden natuurlijk de kaarten weggestuurd.
Deze keer heb ik weer het scrappapier van Making Memories: Noël gebruikt. Een hele mooie papierlijn.
Jose heeft in de winkel zulke leuke mallen om voor kerstkaarten te gebruiken.
De lantaarn, de craftable (ovaal en bloem horen bij elkaar) en het plaatje zijn van Marianne Design en in de winkel verkrijgbaar.
Op de bloem heb ik een bloempaillet gedaan en rond het plaatje zitten takjes die met een pons zijn gemaakt.
De randen heb ik met distress-inkt van Tim Holtz (kleur: Frayed Burlap) bewerkt.
Deze staat weer bij mijn voorraad.
Op naar de volgende (kerst)kaart.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten