Pagina's

dinsdag 21 februari 2012

Een boekje

Hier een foto van de tafel waar ik afgelopen zaterdag tijdens de workshopdag de workshop van het Notitieboekje heb gegeven.
Jammer genoeg heb ik geen foto van het boekje zelf en kan ik die dus niet laten zien.
Maar gezellig was deze  2e workshopdag zeker. En iedereen die meedeed aan de workshop ging met een prachtig notitieboekje naar huis.

Maar nu dan over het boekje wat ik vandaag wil laten zien.
In de winkel staan, bovenop de scrapkasten, heel veel papier-mache doosjes.
Daar kwam ik dit boekjesdoosje tegen (de kleinste uit een set van 2).


Ik heb de randen bewerkt met distress-inkt Walnut Stain zodat het donkerder zou worden en meer een boekkleur zou krijgen.
Op de voorkant en de achterkant heb ik een stukje scrappapier, wat ik ook weer met distress-inkt heb bewerkt, geplakt. Ik heb het "gemat" zodat het boek zelf nog zichtbaar zou blijven en ik heb hieronder lintjes vastgeplakt zodat het boekje met een strik dichtgemaakt wordt.
Het hartje op de voorkant is een malletje van Joy-crafts en verder maken bloemen de voorkant compleet.


Ook de binnenkant heb ik met distress-inkt bewerkt en weer gedeeltjes beplakt met scrappapier.
Ook aan de binnenkant nog wat bloemen waar een los kaartje tussen geschoven kan worden.
Wat er in het doosje gaat?????? Geen idee nog. Zie ik wel als het een kadootje voor iemand wordt.

Fijne dinsdag allemaal en tot volgende week.
Groetjes Henriƫtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten