Pagina's

dinsdag 6 maart 2012

mannenkaart


Deze keer heb ik een mannenkaart gemaakt.
De vorm van de kaart is gemaakt met een Spellbinder labels eight.
Eerst heb ik die 2x gestanst van cardstock met de grootste mal.
Daarna heb ik van dessin-papier (oude papier waarvan ik de naam niet meer weet) deze mal nog een keer even groot gebruikt en die op het cardstock geplakt.
Toen weer cardstok met de 1 maat kleinere mal. Langs het randje heb ik stiksteekjes getekend.
Daarna nog 1 maat kleiner van mal en weer dessinpapier.
Het bootje is gemaakt met een mal van Marianne Design en bewerkt met witte inkt.
De banner waar ik proficiat in gestempeld heb is ook van Spellbinders (set van 4 verschillende) en heb ik met distress-inkt Walnut Stain aan de randen gesponst.

Groetjes en een fijne dinsdag,
Henriƫtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten