Pagina's

maandag 9 april 2012

Embossen en stempelen.

Hallo, vandaag laat ik een kaartje zien waarvoor ik stempels van Hero Arts heb gebruikt.
De basiskaart heb ik bewerkt met distress-inkt.
Hierop een geƩmboste rechthoek, voordat ik ging embossen heb ik het papier eerst bewerkt met lichtblauwe inkt, na het embossen heb ik het geƫmboste gedeelte bewerkt met een wat donkerder blauwe inkt.
Een ovaal geknipt, bewerkt met blauwe en bruine distress-inkt en daarna de muzieknoten gestempeld met bruine inkt.

De bloemblaadjes en bloem zijn stempels van Hero Arts en de vlinder is een stempel van Studio Light.
De stempel met bladmuziek is van La Blanche. 

Dit zijn de stempels die ik van Hero Arts heb gebruikt, ik heb gestempeld op aquarel papier en het met een extra randje uitgeknipt.

Groetjes Jolande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten