Pagina's

dinsdag 3 april 2012

Lots of love


Hallo allemaal,

hier is mijn eerste kaartje voor het blog van de Hobbystunter.
Ik zal me even voorstellen: ik ben Jannie, 50 jaar en woon in Rotterdam. 
Kaartjes maken en scrappen doe ik vanaf 2003. Sinds 4jaar ben ik ook verslaafd aan de Magnolia stempels en het inkleuren. Eerst kleurde ik met Derwent potloden maar dat was te zwaar voor mijn handen en ben daarom overgestapt op Copic Markers. Jose heeft deze niet in de winkel en ben daarom nu druk bezig om het kleuren met distressinkt onder de knie te krijgen. 
Sinds vorig jaar heb ik ook een blog  : http://passion4scrap.blogspot.com/

Dit is mijn kaartje geworden.

Het papier is van Bo Bunny, Serenity collection. De swirl is van Joy design. De bloemetjes die ik gebruikt heb zijn van Marianne design.
De Magnolia heet Tilda spreads love en is van de You are so special serie.
Ik denk dat ik jullie wel tegen ga komen in de winkel.

Een fijne dag, groetjes Jannie


4 opmerkingen:

  1. een leuke kaart Jannie, mooi gemaakt
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit
    En succes bij de hobbystunter team
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jannie,

    super kaartje geworden :o)

    en heel veel succes bij het DT. Weet zeker dat je een super aanvulling zal zijn op het team.

    liefs Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart.
    Veel plezier in het team.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen