Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

Zomergroetjes

Hallo,

deze keer heb ik een houten tag in plaats van een kaartje gemaakt

Op de voorkant heb ik een Magolia uit de Bon Voyage serie gebruikt. Voor de touwladder heb ik sisaltouw gebruikt. De bloemen zijn van Tim Holz.


De achterkant voorzien van een postcard stempel van Kaisercraft en is verkrijgbaar bij de Hobbustunter. Het papier is van Maja Design, live by the sea. Een van mijn favoriete papierlijnen.


Bedankt voor het kijken en wie weet komt het met de zomer ook nog goed. Zo niet, dan kunnen we flink freubelen deze zomer.

Oh ja op 20 juni geef ik een workshop bij de Hobbystunter, we gaan een theedoosje pimpen. Kom je ook? Kijk even bij Jose in de webwinkel.

groetjes Jannie

1 opmerking:

  1. Hoi Jannie,

    Mooie Tag heb je gemaakt. Alles past goed bij elkaar. Het idee met het houten plankje en de touwladder vind ik heel erg leuk. :)

    Groetjes en fijn weekend
    Geesje

    BeantwoordenVerwijderen