Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Zomerse layout

Hallo allemaal,

op 24 juli had ik deze workshop gepland. Ik had donderdag de canvas  naar Jose gebracht en tot mijn verbazing was hij dezelfde dag vol.  Op zaterdag was ik  bij Jose in de winkel en daar waren nog een aantal mensen die deze workshop wilde volgen.  Dus nieuwe datum gepland en gisteren was de tweede workshop.

Ik had al een voorbeeld gemaakt met een metalen reddingsboei aan het hekje.
Helaas waren deze genoeg voor de workshops en heb ik een rood-witte reddingsboei gebruikt.



Vond dat ik ook een voorbeeld moest maken met een rood accent. Dan ook maar een andere Magnolia gebruikt.
Het papier is van Maja design, Live by the sea. De postcard stempel is van Penny Black. De schelpen zijn van Marianne design, net als de takjes en blaadjes. Het hekje is van Magnolia.



Gisteren vertelde een mevrouw dat ze uit Curacao kwam. Ze was op bezoek bij haar dochter die in Rotterdam woont en had zitten googelen en zo op de website van Jose terecht gekomen. Daar had ze de workshop gezien. Snel gebeld en zich samen met haar dochter opgegeven. Wel heel leuk. Ze vertelde ook dat ze op Curacao zelf workshops gaf.
Misschien kan ik uitgenodigd worden om daar een gast workshop te geven, haha.
Jose voor de materialen en ik de workshop.
Zou wel heel leuk zijn, toch. Tja een mens moet blijven dromen.

Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast waren over deze workshop. Het was pas mijn tweede workshop, dus vind ik het heel bijzonder dat jullie het zo leuk vonden. Bedankt allemaal.

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend.

Groetjes Jannie



1 opmerking:

  1. Ik heb de canvas gezien in het echt.
    Snap dat je er veel belangstelling voor had want deze ziet er heel mooi en ZOMERS uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen