Pagina's

zondag 9 september 2012

Afscheid.......


Hallo allemaal,

De titel zegt het al...... ik ga afscheid nemen van het Hobbystunter designteam.
Er is nou eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan, maar ik heb echt een SUPER leuke tijd gehad.
Op 6 Oktober ben ik uiteraard nog van de partij op de ws dag.
Dat zal dan mijn laatste actie zijn voor het designteam.
Nu via deze weg wil ik alvast iedereen bedanken (inclusief Jose natuurlijk) die mij het vertrouwen hebben gegeven al deze fijne jaren.

Fijne zondag allemaal, en hopelijk tot 6 Oktober!

Groetjes Patricia

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ik vind het nog steeds jammer dat je gaat, had nog veel van je willen leren, maar ik kom je vast nog wel eens tegen en zie je in ieder geval op de workshopdag en je blog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen