Pagina's

donderdag 15 november 2012

Demo zaterdag 17 november

Komende zaterdag geef ik een demo bij de Hobbystunter. Dit keer heb ik allemaal voorbeelden gemaakt voor kerst/winterdecoratie. Ik had maandag al een klein voorproefje gegeven, maar ik kreeg gisteren in de winkel al te horen dat het niet duidelijk was, hier echter een duidelijkere foto.
Natuurlijk is er ook een make en take te maken. Dit keer kun je kiezen uit twee verschillende. De ene is een winters landschap en de andere is een mooie kerst/nieuwjaarshanger.
Kom dus gezellig langs en schuif aan om al direct een mooie kerstdecoratie mee naar huis te kunnen nemen.
 De demo is tussen 13 en 16:30. Ik hoop dat jullie tijd hebben om gezellig langs te komen, er staat natuurlijk weer koffie en thee klaar met wat lekkers er bij.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten