Pagina's

woensdag 26 december 2012

chipboard

Goedemorgen allemaal,

als eerste wens ik jullie nog een fijne tweede kerstdag!

Omdat de kerstkaarten weer voorbij zijn ga ik vaak na de kerst weer aan de slag met verjaardagskaarten en geboorte/kinderkaarten. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad, vandaar vandaag geen kaartje maar hopelijk wel leuke ideeën!

Bij mij in de omgeving zijn nogal wat zwangeren dus hiervoor ging ik bij Jose in de webwinkel kijken en kwam deze ontzettende leuke chipboard little girl tegen (je koopt deze blanco, dus niet versierd zoals dit voorbeeld).


 
 
Deze heeft Jose ook voor jongentjes en ook hele schattige rompertjes!
 Ik vind het zelf erg leuk om dit soort projecten te maken en dan bij het cadeautje te geven.
 
Een hele fijne dag verder!
 
Groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Heel heel leuk Ellen.
    Inderdaad heel leuk om zoiets te maken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen