Pagina's

maandag 31 december 2012

De laatste kaart van dit jaar...

Maandag is mijn blogdag, dus aan mij vandaag de eer om het laatste kaartje van het jaar te laten zien. Ik heb een kaartje om aan jullie te laten zien, die ik met een grote stans heb gemaakt. José heeft hier bijvoorbeeld de Grand Nestabilities van Spellbinders voor. Ik heb een vorm uitgestanst en beplakt met papertape. Ik heb dit al een tijdje geleden gekocht, maar had er nog niets mee gedaan, dus heb het afgelopen week eens uitgeprobeerd. De basis is van kraftkarton gemaakt, daarna een zwarte laag en vervolgens mijn mal bewerkt met papertape.
Verder nog een tekst erbij.
Ik vond het leuk om te doen, er zullen vast binnenkort nog meer rolletjes in mijn mandje belanden. Een kaartje zoals deze is voor vele doeleinden te gebruiken, snel en simpel en ook mooi als mannenkaart.
Dan rest mij nu om namens het hele team jullie allen een goede jaarwisseling toe te wensen. Ik hoop dat het voor ons allemaal een mooi, gezond, gelukkig en creatief 2013 zal worden, waarin we elkaar weer mogen ontmoeten en inspireren om mooie dingen te gaan maken.
Namens het hele team,
groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten