Pagina's

donderdag 14 februari 2013

De voorbeelden van de demo met de collectables van Marianne Design

Ik heb voor de demo van afgelopen zaterdag verschillende voorbeelden gemaakt. Ik heb gewerkt met de nieuwe serie Collectables van Marianne Design.
De make en take was dit keer anders, iedereen mocht zelf uit een aantal van de voorbeelden een voorbeeld kiezen om na te maken. Wat was het druk en wat een mooie dingen zijn er gemaakt.
Ik vond het heel gezellig.
Over twee weken is Jannie er voor de demo. Ik ben benieuwd wat ze heeft gemaakt.

Hier mijn voorbeelden:

 Een klein mapje voor een kraamcadeautje.
 Een kaart met de mallen en stempels van Marianne
 Een uiltje van vilt.
 Een vogelhuisje zelf gemaakt met een vogeltje van vilt
 Hier de vogel in de kooi.
 Hier boven en onder de uiltjes.
 Nogmaals een vogel, de boom is een stans van Tim Holtz, ook te gebruiken als tak zoals hierboven.
 Tot slot een cadeauzakje.
Bedankt allemaal weer voor het bezoekje aan ons blog. Verder wens ik iedereen een prettige Valentijnsdag.
Groetjes Saskia

2 opmerkingen: