Pagina's

maandag 25 maart 2013

Nieuw workshop project voor 7 mei

De demo van afgelopen zaterdag was weer heel erg leuk en gezellig. Er zijn weer prachtige kaarten gemaakt.
Ik heb er weer van genoten. Bedankt allemaal voor alle gezelligheid.
Ik heb weer een nieuw project bedacht voor een workshop. Dit maal een mapje met daar in 4 mannenkaarten. Mannenkaarten blijven altijd lastig om te maken. Daarom ben ik gisteren aan de slag gegaan om een project te verzinnen dat iedereen na de workshop naar huis gaat met 4 kaarten in een mapje, het mapje is zonder de kaarten echter ook gelijk een cadeauverpakking met twee vakken voor bijvoorbeeld (merci)chocolade. 
Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en op dinsdagavond 7 mei aan komen schuiven bij de workshop.
Hier onder de foto van het mapje met kaarten, ik wil echter niet teveel details verklappen, maar de kaarten zijn ook in deze stijl. We gaan aan de slag met stempels, inkt, papier en verschillende mallen (van o.a. Tim Holtz)
Aanmelden voor deze workshop kan bij José in de winkel, telefonisch of per email. In principe staat de workshop voor 's avonds gepland, maar mochten er veel mensen liever overdag komen, dan kunnen we ook kijken of we dat kunnen regelen, want ik heb die week vakantie, dus kan ook overdag. De workshop gaat door wanneer er minimaal 4 aanmeldingen zijn.
De kosten van de workshop zijn 12,50.
Bedankt weer voor jullie bezoek aan ons blog en een fijne maandag.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten