Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Zaterdag demodag

Het is weer donderdag, de dag om iets te plaatsen voor de demo.
Komende zaterdag ben ik weer aan de beurt om een demo te geven. Het is een demo met de maartproducten van Marianne Design.
De afgelopen 3 weken heb ik weer verschillende voorbeelden gemaakt om jullie te inspireren met wat je allemaal kan met deze prachtige producten. Ook heeft José nog een handige tip voor als je mallen niet goed stansen. Ze doen het nog wel eens lastig, maar het gaat beter.
Benieuwd? Kom zaterdag 23 maart gezellig langs tussen 13 en 16:30. Ik ben er met mijn voorbeelden en er is weer een make en take te maken. Hieronder heb ik al een tipje van de sluier opgelicht.

Ik hoop dat jullie langskomen om te komen knutselen.
Een fijne dag.
Groetjes Saskia

1 opmerking: