Pagina's

maandag 15 april 2013

Voor jou van mij

Vandaag een kaartje van mij, wat later dan normaal. Ik dacht dat ik nog wat ingepland had staan, maar dit was niet zo. Ik wilde een kaartje met een afdrukje van de mooie serie van Penny Black, Sweet Fairy laten zien, maar deze heeft Jannie al ingepland staan voor deze week, dus dan maar weer eens een Magnoliaatje, dat is al weer een tijdje geleden.
Ik blijf het kleuren van Magnolia's toch wel heel leuk vinden, ondanks dat ik momenteel ook heel veel uitstapjes maak naar andere projecten.

Bij het laatste Magnoliamagazine zaten mini's. Ik had al 1 mini en met de 2 die bij het tijdschrift zaten vond ik het leuk om deze in de framemal van Tim Holtz te doen. Dit geeft zo'n leuk effect aan de zijkant.
Het design papier is van Maja, Vintage Spring. Hebben jullie dat al gezien? Het is zo mooi. Echt geweldig. Heb al een groot deel van mijn blokje gebruikt.
Verder nog wat roosjes en andere bloemen erbij en een mal van Joy crafts gebruikt.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan ons blog.

1 opmerking:

  1. hoi, wat een goed idee om de minis zo te gebruiken. leuk geworden, groetjes jannie

    BeantwoordenVerwijderen