Pagina's

maandag 6 mei 2013

Nieuwe etalage deze week.

Goedemorgen.
Morgen wordt de etalage weer verandert met een nieuw thema. Ik heb op koninginnedag een mdf-kastje bij José gekocht en deze heb ik helemaal gedecoreerd.
Het design papier ia van Rosa Dotje, dit had José 2 maanden geleden in de winkel.

Op koninginnedag heb ik ook verschillende Magnoliastempels gekocht met korting, waaronder deze Tilda die druk aan het werk is om mooie kleding te maken.
 Ik heb ook houten klosjes, knijpertjes en knoopjes gekocht om te versieren.
 Het kant komt ook uit de winkel.
 Ik heb een jurk van papier gemaakt.

In de winkel zal het in de etalage komen te staan. Bij voldoende interesse zouden we dit ook in een workshop kunnen doen.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan ons blog.

Groetjes Saskia

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en mooi astej Saskia en wat zal dat mooi staan in de nieuwe etalage.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super heb je deze gemaakt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi,
    nou hij staat in de etalage te pronken hoor. gr jannie

    BeantwoordenVerwijderen