Pagina's

maandag 13 mei 2013

Product in het zonnetje

Bij onze laatste werkbespreking hebben we een nieuwe rubriek bedacht en ik heb de eer om deze rubriek te starten.
Deze week staat de grote klokstans van Tim Holtz in het zonnetje. Dit houdt in dat Ellen, Jannie en ik alle drie een voorbeeld zullen maken om aan jullie op het blog en in de winkel te laten zien ter inspiratie.
Ik heb de grote klok gestanst uit crémekleurig papier en vervolgens bewerkt met Tim Holtz Crackle paint. Het papier komt ook uit de winkel (Chronology), net als de andere stansjes die ik heb gebruikt. Dit zijn allen movers en shapers van Tim Holtz.
Het uurwerk is een houten stempel van Tim Holtz die ik al een tijd geleden bij José heb gekocht.
Dit alles maakt dit een geheel een mannenkaart, afhankelijk van de tekst voor meerdere doeleinden bruikbaar. Ik heb er geen tekst bij gedaan om de mogelijkheden open te laten.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van onze nieuwe rubriek vinden en wat Ellen en Jannie met deze stans gaan maken.
Ik vond het leuk om te doen, in de week van 3 juni komt er een nieuw product in het zonnetje.

Een fijne dag nog verder.

Groetjes Saskia

1 opmerking: