Pagina's

vrijdag 28 juni 2013

Filmstrip

Hallo allemaal,
 
zo hier is dan de laaste in de rij van produkt in het zonnetje. we spreken nooit met elkaar af wat we gaan maken. Dus jullie hebben al gezien dat Saskia ook aan de slag is gegaan met gesso en distress inkt. Ook zij heeft hem in vintagestijl gemaakt. maar je kan wwel zien hoe verschillend het is als je allebei met dezelfde artikelen en producten werkt.
 
Ik heb ervoor gekozen om hem in vintagestijl te maken. Eerst heb ik de strip bewerkt met gesso. Daarna met Distress ink, Spun Sugar, seedless Preserves.  Toen ik hem iets te paars vond worden er weer met Vintage Photo er heel licht over heen. Door de Gesso krijg je een vintagelook.
 
 


 
 De plastic filmstrip is van Tim Holtz.
 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Kaisercraft, True Romance Collection. Ook de tekst op de foto's komt daar van af. Op e foto's heb ik Enamel gesmolten. Het is zo leuk om hier mee te werken.

Misschien hebben we jullie op ideeen gebracht om ook aan de slag te gaan met deze filmstrip.

Bedankt voor het kijken,
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten