Pagina's

maandag 10 juni 2013

Weer eens tijd voor een Magnoliaatje

Ik ben weer eens aan de slag gegaan met een Magnoliastempel. 
Ik heb designpapier van Maja Vintage Spring gebruikt. Verder mijn nieuwe Tim Holtzstans, de vlinderrand gebruikt. De teksten zijn stempels van Marianne Design gestempeld met bruine Archivalinkt.
De bloemetjes die ik heb gebruikt is een stans van Die-namics. Ze hebben eigenlijk 5 blaadjes en met een kort stripje kun je dit aan elkaar maken, ik heb echter 1 blaadje achter het andere geplakt, zodat de bloemen 4 blaadjes hebben net als die van het afdrukje.
Ik heb het Magnoliaatje ingekleurd met Distressinkt.
Het bovenste kaartje is zonder Frantage en op het onderste kaartje heb ik wat Frantage uit de blauwe kit die José uit Amerika binnen heeft gekregen gedaan. Ik vind dit het zelf nog meer af maken. In de kit zitten 5 kleine buisjes met embossingpoeder, maar ook kleurfragmenten/glasglitters die je mee kunt smelten in de embossingpoeder.
Je kunt er zulke leuke dingen meedoen. Op mijn blog, maar ook op dat van vele anderen staan veel voorbeelden. Ik denk dat het deze week in de winkel komt, maar anders is het altijd bij José na te vragen.
Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven om mee aan de slag te gaan. Er zijn zoveel mooie producten die elke week binnenkomen bij José. Echt geweldig.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan ons blog.
Groetjes Saskia

1 opmerking: