Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

Accordion Flip

Hallo allemaal,
 
ik was helemaal vergeten dat het gisteren alweer vrijdag was en dus mijn blogdag. Dus een dagje later maar hier is toch nog een kaartje van mij.
Ik had al een tijdje geleden deze mal van mijn moeder gekregen, maar bij Jose was hij niet in de winkel. Nu is hij dan eindelijk ook bij haar te koop. Hij is zo leuk om mee tewerken. Je kan hem zo groot maken als je wil. Ik heb er voor gekozen om hem 4 keer te stnsen en hem dan aan elkaar te plakken.  
 
 


 
Ik heb de leuke stempels van Penny black gebruikt en ingekleurd met copics. Ik weet niet meer welk merk papier ik heb gebruikt, maar het is te koop bij Jose. Heel lief papier met zachte kleurtjes.

Bedankt voor het kijken en een fijn weekend. Het word prachtig weer dus lekker genieten.
Groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten