Pagina's

woensdag 24 juli 2013

kerstkaarten

Goedemorgen allemaal,

het is misschien een beetje vreemd met dit warme weer, maar ik wil jullie graag al mijn eerste twee kerstkaarten laten zien!

Jose heeft nieuwe stempels binnen van Urban Stamps (papermania) en daar hebben ze ook leuk bijpassend papier bij! Het randje heb ik hiermee gestempeld, welke je ziet achter het hert. Verder een tekststempel, knoopjes en klaar!

 
Daarnaast heb ik dit kerstkaartje gemaakt. De versiering in de hoek heb ik gemaakt met een mal van memory box. Daarnaast heb ik leuk met verschillende materialen van stampendous gebruikt. Hiervoor heb ik een mix gemaakt met crushed glass, bronzed mica fragments en shabby white embossing enamel.

Deze verschillende materialen heb ik door elkaar heen gemengd, waardoor het crushed glass en de fragments aan de embossing vastsmelten. Je hoeft hier maar een klein beetje van te gebruiken, anders worden het grote vlekken!

José heeft ook hele leuke kits hiervan, waardoor je van 1 kleurtint verschillende materialen krijgt.



 Een fijne woensdag! Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten