Pagina's

vrijdag 23 augustus 2013

Thank You

Hallo allemaal,
 
voor een vriendin heb ik deze kaart gemaakt.Ik zag bij Jose de boedha hangertjes en dacht die is leuk. Mijn vriendin is helemaal weg van Boeddha's dus ik wist ook gelijk die wordt voor haar.
 
 
Het papier is van Wild Rose Studio en heet Vintage Rose, en komt bij Jose uit de winkel.
Het is in mijn favoriete kleurtjes, bruin en roze.
De bloemen,de cirkel en de swirl en zijn van Joy.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en wat een leuk idee van die boeddha. Heb ik ook nog liggen en dan is dit een heel goed idee. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jannie,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en leuk gedaan met die boeddha hangertje.
    Leuke tekst ook!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen