Pagina's

vrijdag 20 september 2013

Strand lay- out

 
Hallo allemaal,
 
ik heb deze keer een lay-out gemaakt van een strandfoto.
Iki heb hem op kraft gemaakt dat kleurt het mooiste bij het zand, vind ik. Het papier heb ik bestempeld met achtergrond stempels. de foto en het design papier heb ik gedisstresst en met inkt bewerkt.
 
 

 
 De 2 klokken zijn gestempeld en daarna uitgeknipt
 
 
De meeuwen en wolken zijn ook stempels die daarna zijn uitgeknipt.
 
De zeester is een echte die gedroogd is en die ik heb gekocht in een schelpenwinkel in Cadzand-bad. Het papier is van Tilda.
 
Ik ben net terug van vakantie en heb heel veel foto's gemaakt van het strand dus voorlopoig kan ik ermee aan de slag. Jullie zullen nog wel een aanal lay-outs te zien krijgen, want ik heb de smaak weer te pakken.
 
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend,
groetjes Jannie
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten