Pagina's

vrijdag 18 oktober 2013

Aan de kust

Hallo allemaal,
 
ik heb deze keer een tweeluik gemaaakt van 2 canvassen. Zeg je dat een tweeluik?? Ik weet wel dat er een drieluik bestaat, nou ja ik noem het dus  ik het een tweeluik.
Tijdens mijn vakantie heb ik veel foto's gemaakt van het strand en de zee. Vooral de paaltjes in zee en op het strand waren een geliefd onderwerp.
De onderste foto met de paaltjes zijn 2 foto's die ik aan elkaar gepast heb en toen door midden heb gesneden, daarna onderaan de canvassen  geplakt. Er zit nu ook meer diepte in mijn foto.
Ik had ook nog een stempel van een meeuw en die heb ik aan de bovenkant van de canvassen gestempeld.
Een gedeeelte van de tekst van Blof; "Hier aan de kust", heb ik op canvas printpapier geprint. Dit printpapier is zo leuk om te gebruiken, ook om vintageplaatjes op af te drukken. 
 
 
 


 
De vintageplaatjes zijn van Graphic45,die vond ik er goed bij passen.
Ik heb kleine strookjes designpapier gebruikt en  gescheurd. Zelf op het strand schelpen gezocht en  er op de canvassen  geplakt
Zo heb je wel een hele leuke vakantieherinnering.
 
Komen jullie morgen ook nog even langs in de winkel?
 
Bedankt voor het kijken en misschien tot morgen, fiijn weekend,
groetrjes Jannie
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten