Pagina's

maandag 11 november 2013

Het is een ...

Een paar weken geleden ben ik weer tante geworden. Weer een prachtige neef erbij. Ik ben aan de slag gegaan met felicitatiekaartjes. Ik heb gewerkt met inktcubes van Hero Arts en mallen van Marianne Design en sjablonen van Dutch Doobadoo. 

De voorkant is nog wat leeg, kan de naam van de nieuwe wereldburger nog bij:
De binnenkant, ik ben aan de slag gegaan met spellbinders om zelf een 3D effectje te maken. Het was even puzzelen, maar is gelukt.
Hier nog een kaartje. Ik heb een gedeelte uit een stuk kaartkarton gehaald met een spellbinder, daarna de randen van het stuk papier omgevouwen en bol op de voorkant van de kaart geplakt, met daartussen twee randjes die ik met een oude Magnoliamal heb gemaakt.
Het medaillon en het hoofdje zijn weer van Marianne Design.
Hoop dat dit weer wat inspiratie heeft gebracht.
Bedankt weer voor jullie bezoekje.
Groetjes Saskia

1 opmerking: