Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Forever Friends

Hallo allemaal,

Morgen wordt mijn dochter 26 jaar en daar hoort natuurlijk een lief kaartje bij.



Zij wil graag geld hebben en dat moet je een beetje leuk geven vind ik.  Dus heb ik dit schattige tasje in dezelfde kleuren als de kaart gemaakt.


Mijn dochter vind Forever Friends leuk en ik zag pas deze schattige stempel bij Jose in de winkel.
Ik heb de stempel ingekleurd met de Derwent colour soft potloden. De bloemetjes, de cupcake en de sierrandjes onder de bloemetjes zijn malletjes van Joy en de kleine vlindertjes die je bijna altijd op mijn kaarten terug vind zijn van Nellie.


Het schattige tasje en het hartje zijn ook Joymallen en de roos is van Marianne.
De roos heb ik bewerkt met Pan Pastel maar kan natuurlijk ook met bijv. de chalks van Joy die ik nog niet in mijn bezit heb maar zeker ga aanschaffen.

Tot volgende week weer
Gr. Carla



Geen opmerkingen:

Een reactie posten