Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

Life is a promise

Hallo allemaal,
 
er zijn weer nieuwe kaartenpakketjes te koop in de winkel. Deze keer met het thema VOORJAAR.
We hebben van José weer leuk papier gekregen waar we mee aan de slag konden gaan.
Dit is mijn kaartje geworden.
Op het papier stond een afbeelding van deze danseres en ik vond hem te leuk om niet te gebruiken. Ik heb hem uitgeknipt en met foamtape op de kaart geplakt. De stans is van Joy en heb ik  op oranje cardstock geplakt en iets groter uitgeknipt.
 
 
 
De bloemetjes zijn ook van Joy en de takjes van Crealies. In de bloemetjes weer kant en klare roosjes gedaan, die ik eerst heb bewerkt met inkt.
Een paar plakparels erop  om hem helemaal af te maken.
 
Komen jullie nog gezellig langs morgen in de winkel voor onze workshopdag? Koffie en thee staan klaar.
 
Bedankt voor het kijken en fijn weekend,
groetjes Jannie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten