Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Yin Yang kaartje

Hallo allemaal,

Deze week heb ik heel wat kaarten gemaakt waaronder deze Yin Yang kaart met diverse Joy-mallen
en natuurlijk weer de kleine vlindertjes van Nellie die op bijna iedere kaart van mij te zien zijn.
De paars/witte achtergrond is een stencil van Dutch Doobadoo wat ik met paarse inkt bewerkt heb. De bloemetjes heb ik bewerkt met Pan Pastel omdat ik daar nog een voorraad van heb liggen maar ook de Chalks van Joy zijn hier natuurlijk heel goed voor te gebruiken.



Tot volgende week weer
Gr. Carla

2 opmerkingen:

  1. Ha Carla, ik vind deze echt helemaal super de super, zo mooi die yin yang. Die kom ik heus een keertje bij je draaien hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Jolanda en we gaan gauw een keer afspreken :) x

    BeantwoordenVerwijderen