Pagina's

dinsdag 27 mei 2014

Demo 31 mei: Oud en Nieuw Elizabeth Craft Design

Vorige week had ik stiekem al een tipje van de sluier opgelicht wat het thema is voor de volgende demo. Ik ben namelijk aan de slag gegaan met de oude en nieuwe materialen van Elizabeth Craft Design. De basis voor dit doosje is met de mooie kaartenmal gemaakt en daarnaast heb ik Shimmer Sheetz gebruikt. Aankomende zaterdag ben ik van 1 uur tot half 5 in de winkel om u hier alles over te vertellen, maar vooral te laten ervaren met deze materialen. Ik neem weer 8 voorbeelden mee en er is gelegenheid om een make en take te maken. U kunt bijvoorbeeld een doosje zoals deze maken. Dit komt niet zo goed over op de foto, maar dit is een klein plat cadeaudoosje.
Dit kunt u komende zaterdag maken tegen een kleine vergoeding van 3,50. Verder staan de koffie en thee voor u klaar met wat lekkers erbij. Ik hoop dat u komt om gezellig met elkaar een middagje te knutselen en oud en nieuw met Elizabeth Craft Design te beleven.
Bedankt voor uw bezoekje aan ons blog en wie weet tot zaterdag.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten