Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Kaarten demo Oud en Nieuw Elizabeth Craft Design.

Hier wat foto's van de voorbeelden die ik heb gemaakt. Het is echter de moeite waard om ze in de winkel te bekijken, want het zijn flinke projecten die erg slecht op foto goed in beeld zijn te brengen.
Ik hoop dat ook jullie geïnspireerd zijn en aan de slag gaan met de Shimmersheetz. Het lijkt in de verpakking wat kitcherig, maar het is zo leuk om te gebruiken. Het voordeel is dat de oude embossingmallen weer uit de kast kunnen en kunnen zorgen voor prachtige kaarten.
 Heeft u vragen over de Shimmer Sheetz, dan kunt u me altijd mailen op kreasas@gmail.com.
Er zijn op You Tube ook goede filmpjes te vinden over wat u met de Shimmer Sheetz kunt doen.

 De kaartmal als Passepartout gebruikt voor een mooie Iris oranje Shimmer Sheetz.
Hier aan de slag gegaan met de kaartmal en aan de binnenkant van de kaart ook de mooie cirkelframemal gebruikt. Ook de kleine schattige lieveheersbeestjes zijn met een Elizabeth Craftmal gemaakt. 
 Hier de kaartmal gebruikt en een paars Gemstone Shimmersheetz.
 Hier een Kraftbabykaartje waar ik een blauw Iris Shimmersheetz bij heb gebruikt, die ik ook op het speciale plakfolie heb afgedrukt met een brayer waar ik weer glitters over heb gestrooid. Zo kun je je shimmersheets op drie manieren gebruiken.
 Gaaf hé?

 Hier oude bijenstickers gebruikt, maar ingekleurd met mijn Copics ziet dit er weer heel anders uit. Ook gemstone ShimmerSheetz en de kaartenmal weer gebruikt.
Hier de metalic bronzen Shimmer Sheetz gebruikt en bewerkt met een embossingmal.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan ons blog.
Groetjes Saskia

1 opmerking: