Pagina's

woensdag 18 mei 2011

Babykaart met label


Deze keer een hele lieve baby-kaart. Is zo leuk om te maken. Omdat we een heel modern geboortekaartje hebben ontvangen heb ik het redelijk "strak" gehouden en niet heel veel frutsels gebruikt.

Als basis een witte vierkante kaart met daarop een restje scrap-papier dat ik nog in mijn restjes-doos vond.
Geen idee van welk merk. Het 3d plaatje is van een Morehead knipvel.
Het doilie hart komt uit de winkel en ik zag net op de site dat er weer een nieuwe voorraad binnen is vandaag.
Een kader van paars met in het midden een label gemaakt met een spellbinder.
De stempel is van Marianne Design en het bloemetje is ook met bloemen-mallen van Joy gemaakt die ik weer bewerkt heb met distress-inkt. Nog 4 strass-steentjes in de hoeken voor de afwerking.

Groetjes 
Henriƫtte

1 opmerking: