Pagina's

maandag 16 mei 2011

workshop as donderdag

Vorige week heb ik al een kaart laten zien waarin een aantal verschillende mixed media technieken zijn gebruikt. Deze technieken kan je gebruiken bij het maken van achtergrondjes voor je kaarten.
Vandaag laat ik er nog een aantal zien die we donderdag gaan gebruiken. Hoe ik ze heb gemaakt, dat vertel ik donderdag, maar ik heb in ieder geval de volgende materialen gebruikt op deze 3 kaarten:
stempelinkt
aquamarkers
stempels
vloeipapier
arabische gom
ecoline
glimmermist




Nieuwsgierig, meld je dan aan bij José voor de workshop en dan zie ik je donderdag

groetjes
Miranda

2 opmerkingen:

  1. Ziet er wel heel leuk en verrassend uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda dat ziet er goed uit deze technieken ben benieuwd naar jullie resultaten.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen