Pagina's

zondag 15 januari 2012

Hartelijk Gefeliciteerd

Hoe vaak komt het niet voor dat we een verjaardagskaart nodig hebben??


Deze heb ik gemaakt met het prachtige papier van Basic Grey.
De vlinder is een craftable van Marianne Design. Een hele mooie vind ik zelf. Ik heb m bewerkt met Distress-inkt Frayed Burlap toen het papier nog in de mal zat vlak na het embossen. Dan krijg je de stippen en het lijf heel mooi in de kleur die je zelf wilt. Ook de randen heb ik nog licht aangezet.
Voor de klimop, het vogeltje en het vogelkooitje heb ik weer malletjes gebruikt uit hetzelfde pakketje van Marianne Design als de vorige keer (7 januari) dat ik hier op het blog een kaart heb geplaatst.
Dit keer heb ik de blaadjes groen gemaakt met Distress-inkt en de nerven en randen nog extra dik aangezet om contrast te krijgen.
De "pareltjes" heb ik gemaakt met een perle-pen.


Het groene vlak onder de vlinder heb ik ook met inkt bewerkt en maar aan drie kanten vastgezet zodat er een label aan de bovenkant ingeschoven kan worden.
De kaart is te zien in de winkel (evenals die van de post van 7 januari) en staat op het schap van de mallen.

Groetjes Henriƫtte

2 opmerkingen: