Pagina's

maandag 13 februari 2012

Gescrapte canvas.

Goedemorgen allemaal.
Voor vandaag heb ik een canvas gescrapt, op een éénvoudige manier.
Het papier is van Fabscraps, de randen heb ik bewerkt met een distresser.
De stiksteekjes heb ik met een stift getekend, ik heb eerst met de Tim Holtz liniaal gaatjes geprikt en daarna de steekjes getekend.
De vlinder is gemaakt met een Sizzix stans van wit kaartkarton.
Ik heb een embossingfolder ingesmeerd met bruin inkt en daarna de vlinder door de cuttlebug gedraaid.
Het geëmboste gedeelte heb ik bewerkt met blauw inkt.
Hierna heb ik de vlinder bewerkt met Glimmer mist.
Voor het lijfje heb ik parelkraaltjes op dun ijzerdraad geregen en van de uiteinden heb ik de voelsprietjes gedraaid, met een kraaltje eraan.
De vier vlinders in de hoeken heb ik met bruin inkt gestempeld en bewerkt met clear embossing-poeder.
Ik heb kraaltjes op de voelsprietjes geplakt.

Fijne dag, groetjes Jolande

1 opmerking:

  1. Eenvoudig maar wel heel mooi Jolande! Lijkt me ook heel leuk om te doen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen