Pagina's

dinsdag 14 februari 2012

Uitslag Valentijn Wedstrijd.

De eerste prijs een kado bon van 10 euro is voor dit schattige huisje/thermometer gemaakt door Saskia Scholten.

De tweede prijs een kadobon van 7,50  is voor een hele mooie hanger helemaal vol met kleine bloemetjes gemaakt door Ria van Driel.


De derde prijs een kado bon van 7,50 is voor Jannie???
Zij maakt deze prachtige Magnolia creatie.


Christine van Bokkum.

Darja Buitendijk.

Hester Barreveld.

Sabrina van Tubergen.

Marieke van Houwelingen.

Arianne de Borst.

Het was vreselijk moelijk om een keus te maken want de ene creatie doet niet onder voor de andere maar  het is toch gelukt.

groetjes Jose en Patricia.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames zien er allemaal prachtig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie creaties allemaal, lijkt me inderdaad een lastige keuze en wat een eer dat ik een mooie prijs heb gewonnen met de wedstrijd. Ben er heel blij mee. Heel erg bedankt. Tot snel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo,
    wat leuk dat ik een prijs heb gewonnen. Het was voor de eerste keer dat ik mee deed aan een wedstrijd. Ben erg blij er mee.
    Bedankt en tot zaterdag,

    groetjes Jannie Stuivenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn alle creaties hier geplaats? Ik mis mijn inzending...

    Maar gefeliciteerd hoor!!

    Vr Gr D.Strijards

    BeantwoordenVerwijderen