Pagina's

vrijdag 30 maart 2012

sizzix bloemmal

Hallo allemaal,

van de week heb ik bij de Hobbystunter een nieuwe sizzix mal gekocht van een bloem.
Het is een aparte bloem waarbij je de blaadjes dubbel vouwt en waar voor het gemak al een gaatje in zit waar je een leuke brad in kunt doen of zo!!


Ik heb echter de blaadjes door de helft geknipt, omdat ik ze graag wilde laten krullen, maar je krijgt ook een leuk effect als je ze heel laat.


Ik heb de blaadjes gekleurd met distress stains en laten krullen met behulp van een haaknaald. Je hebt op een snelle manier een prachtige bloem. 
Ik heb overigens alleen de 2 kleinste blaadjes gebruikt omdat de bloem anders erg groot wordt en hij niet meer op mijn kaart past waar ik hem voor heb gemaakt. 

veel plezier
groetjes
Miranda






Geen opmerkingen:

Een reactie posten