Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Tot ziens

Vandaag zet ik hier mijn laatste blogpost neer als DT lid.
Jose, Jolande, Patricia, Miranda, Nel en Marie, bedankt voor de supergezellige samenwerking. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en ben blij dat mijn stokje overgegeven kan worden aan Jannie die jullie team komt versterken.
Ook wil ik iedereen bedanken die een workshop bij me gevolgd heeft het afgelopen jaar. Dat  waren ook stuk voor stuk super-gezellige uurtjes.

Dit is dan de laatste kaart, gemaakt met het schitterende Ursus-papier dat in de winkel te verkrijgen is.
De tekst is van TPC -studio.
De bloemen gemaakt met de Nellie Snellen pons.

Geniet van het mooie lente-weer en ik kom jullie zeker nog wel eens tegen in de winkel.

Groetjes en tot ziens,
Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Hallo Henriëtte,
    leuk dat ik je stokje mag over nemen. Ik vind het heel leuk maar ook wel spannend omdat ik dat nog nooit heb gedaan. Ik denk dat de andere meiden me wel op weg zullen helpen.
    ik kom je ook wel tegen in de winkel denk ik.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette
    Prachtige kaart heb je weer gepost, maar ik blijf je op de blog volgen Dus tot de vlg blog
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen