Pagina's

vrijdag 24 augustus 2012

Nieuwste lid!

Hallo allemaal!

sinds kort ben ik lid van het designteam van de hobbystunter. Natuurlijk kende ik de winkel al en toen Saskia mij vroeg of ik interesse zou hebben, heb ik contact opgenomen met José. En tada, het mocht ook nog!

Ik ben Ellen, 28 jaar en woon in Brielle met mijn vriend, hond en twee katten. Van kleins af aan ben ik creatief met vanalles en nog wat! Van theezakjes vouwen tot fimokleien. De afgelopen jaren was ik fan van sieraden maken en op het moment dat mijn voorraad kettingen de pan uitrees, ben ik begonnen met kaarten maken.

Het thema van de etalage wordt binnenkort 'Herfst', dus ik vond deze foto van mij wel toepasselijk.

 
Hopelijk vinden jullie de voorbeelden die ik hier zal gaan plaatsen leuk en wie weet tot 6 oktober op de workshopdag!
 
Groetjes Ellen


1 opmerking:

  1. He Ellen heel veel succes bij de hobbystunter en tot gauw.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen