Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Deurhanger

Hallo allemaal,
 
Ik heb een houten deurhanger opgepimt. Hoe ikeraan kom weet ik niet meer. Ik heb een doos vol met allerlei dingen die nog gedaan moeten worden. Dus nu wa de deurhanger aan de beurt. Ik heb verschillende hobby's, waaronder borduren. Dus toen ik deze Tilda zag dacht ik: die is van mij. Een bordurende Tilda!
 
 
 

 
Op het lapje wat ze aan het borduren is heb ik kraaltjes genaaid en de draad in de naald is borduurzijde.De bloemetjes zijn ook van Magnolia, net als de glitterstenen aan de zijkant van de deurhanger.Het kantje onder de stempel is een taartrandje.
De bovenkant van de deurhanger heb ik bestempeld met Distress Stain, picket fence. Ik had al vaker gestempeld met witte inkt maar vond dit nooit het goede resultaat hebben. Op de workshopdag heb ik bij Patricia de tags gemaakt en hiermee gewerkt. En het was echt wit dus kopen zo'n fles. Jose heeft het in de winkel.

Bedankt voor het kijken,
groetjes Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten